Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego

Autor: Radoslaw HORODNICZY <radekh_removeIT_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 22:44:41 MET DST
Message-ID: <ebo30n$6a7$1@atlantis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "Tomek Kruk" <futszak@post.pl> napisał w wiadomości
news:cq0vd2985ov4srvvip5r3usfdoo70cd3aa@4ax.com...
> Sun, 13 Aug 2006 19:02:41 +0200, użyszkodnik crazy bejbi
> <tego.adresu@nie.ma.pl> napisał:
>
>> W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
>> płacącym większą kasę ...
>
> stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
> obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą
>
> od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
> się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
> zaś biuro interwencji w osobie niejakiej pani Moniki Łasisz do spółki
> z niejaką Katarzyna Budzińską usiłuje mi wcisnąć że analizowanie
> świstka papieru trwa tyle czasu, zaś telepunkt w Chojnicach wpisał mój
> numer do listy ignorowanych bo nie odbierają telefonów ode mnie.
>
> W tej firmie panuje kompletny brak odpowiedzialności, nikt nic nie
> wie, kazdy zwala na innych czy na system który tym zarządza a jedyne
> co robią to przepraszać za swój analfabetyzm
>
Tpsa sama przyznaje nieoficjalnie ze pracuje tylko 3 dni w tygodniu bo
2 dni nie dzala zawsze ktorys z systemow :)
Received on Sun Aug 13 22:45:11 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Aug 2006 - 23:40:01 MET DST