Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego

Autor: Andrzej <andrzej_at_nowhere.in.poland>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 07:38:24 MET DST
Message-ID: <pan.2006.08.14.05.38.24.373776@nowhere.in.poland>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Dnia Sun, 13 Aug 2006 22:05:30 +0200, Tomek Kruk napisał(a):

> stary, ja chce im wiecej płacić a oni nie chca, a jesli chodzi o
> obsluge to ja bym tego nie nazwał obsługą
>
> od 3 tygodni nie moge się doprosić zwiększenia predkości DSLki bo mi
> się osiedlówka rozrosła 2.5 krotnie ale jak grochem o ściane
[ciach]

Też to przerabiałem. Brak warunków, robimy wywiad, skierujemy na
inwestycję, może za 6 miesięcy... a jedyne co robił "opiekun", to
szpiegostwo przemysłowe.

Oni w tym czasie radośnie podłączają Neostrady, bo tobie sieć kuleje.
Na szczęście już nie jestem zmuszony do korzystania z usług TPSA i w
ofertach innych dostawców mogę przebierać :-)

Andrzej.
Received on Mon Aug 14 07:40:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 14 Aug 2006 - 08:40:01 MET DST