Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego

Autor: Lee <lee23_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 20:17:40 MET DST
Message-ID: <ebnqc6$rr8$1@news.onet.pl>

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adresu@nie.ma.pl> napisał w wiadomości
news:ebnm0d$7lf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> wszyscy ostatnio jadą na obsługę awarii iDSL-i to mam coś na przeciwwagę.
> Od jakiegoś czasu zostałem przypadkiem tzw. Klientem biznesowym (pewnie
> mnie przy najbliższej okazji zdegradują, bo polpak już sobie modemy zabrał
> ;-] )
> W sumie taka obsługa jest jak najbardziej poprawna. Byle być klientem
> płacącym większą kasę ...

Jestem klientem biznesowym jako firma, i nie zauważyłem różnicy w obsłudze
czy to zgłaszam awarię DSLa jako firma, czy osoba prywatna (też mam jednego
DSLa prywatnie).

Lee
Received on Sun Aug 13 20:20:13 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 13 Aug 2006 - 20:40:01 MET DST