Re: iDSL - obsługa Klienta biznesowego

Autor: Radoslaw HORODNICZY <radekh_removeIT_at_gmail.com>
Data: Sun 13 Aug 2006 - 20:16:17 MET DST

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adresu@nie.ma.pl> napisał w wiadomości
news:ebnm0d$7lf$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> wszyscy ostatnio jadą na obsługę awarii iDSL-i to mam coś na przeciwwagę.
> Od jakiegoś czasu zostałem przypadkiem tzw. Klientem biznesowym (pewnie mnie
> przy najbliższej okazji zdegradują, bo polpak już sobie modemy zabrał ;-] )
> Następny dzień: sobota godz. 9.05 telefon na komórkę, że proszę zrestartowac
> modem, bo wczoraj wieczorem pomimo sprawności lini, została i tak zmieniona
> para. Modem się nie zsynchronizował, zatem Pan powiedział, że idzie zmienić
> port na dslamie. Ok. 11.30 łącze wstało, w międzyczasie miałem jeszcze 2-3
> [...]

Poprawna ? Chyba zartujesz ? To jeden wielki burdel.

Generalnie od memntu kiedy ktos tym zaczyna sie zajomowac to
naprawa uszkodzenia powinna trwac z max 2h, a ty tu piszesz
o kosmicznych czasach, obłed.

Oni nawet nie maja konkretnych procedur co do usuwania awarii tego typu,
czesto jest tak ze sprawa obija sie o tpsa i firme zewnetrzna bo kazdy odbija
paleczke.

Pozatym istn ym debilizmem jest zmiana pary, nie wymieniajac pierw portu na
dslamie