Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci

Autor: Andrzej <andrzej_at_nowhere.in.poland>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 22:15:01 MET DST

Dnia Tue, 18 Jul 2006 21:56:16 +0200, Michał "Kaczor" Niemczak
napisał(a):

> Szkielet sieci JUŻ był. Wydali kasę na switche i doprowadzenie sygnału z
> dość dużego osiedla do swojej serwerowni. Więc koszty ZROBIENIA sieci
> były poważnie dla nich obniżone.

A te kable w budynkach to dostali za darmo? Fajnie :-)

> Dla przykładu na osiedlu są "podwórka"
> po 4 bloki, każdy blok ma ponad 170 mieszkań. Dla nich wystarczyło z
> tych 4 okablowanych i gotowych bloków pociągnąć drucik do siebie. To tak
> dużo? Za to, że przejęli tą sieć płaciliśmy przy zmianie ze starego
> providera na właśnie tego nowego tylko jeden zł za podłączenie. Fakt -
> promocja, chcieli wyciąć konkurencję ale to nie usprawiedliwia darcia
> teraz kasy za takie łącze.

Zrób im konkurencję - będziesz tańszy. Właśnie "wyliczyłeś", że się da.
Dowiesz się ile kosztuje kilometr kanalizacji, światłowodu itp itd...

> Dla przeciętnego klikacza na kurniku czy czaterii, który w ogóle nie ma
> pojęcia co to przepustowość być może tak. Dla niego się liczy czy jest
> internet czy go nie ma. Dla mnie niestety się liczy CO I ZA ILE.

Zadzwoń do GTS, Netia, TPSA i zapytaj ile kosztuje marne 10Mbps z
gwarancjami pasma. Pochwal się zdobytymi informacjami.

Andrzej.