Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci

Autor: Michał \ <kaczor_at_NO-SPAMplug.atn.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 22:26:47 MET DST

Użytkownik Andrzej napisał:

> A te kable w budynkach to dostali za darmo? Fajnie :-)

Kable były włąsnością naszą, za które zapłaciliśmy. Pierwszy provider,
który zrobił okablowanie za nasze pieniądze nie dokończył roboty i
kolejny, który przyszedł "dostał" te kable, za niewielki koszt
dokończenia roboty. Potem, gdy zmienialiśmy providera na obecnego
daliśmy okablowanie właśnie za ten 1 zł za przełączenie tych NASZYCH
kabli do jego łącz. Fajnie? :>

> Zrób im konkurencję - będziesz tańszy. Właśnie "wyliczyłeś", że się da.
> Dowiesz się ile kosztuje kilometr kanalizacji, światłowodu itp itd...

Dużo tańsza jest np. radiówka. Duuużo tańsza. Ciekaw jestem, dlaczego co
najmniej 3 operatorów oferuje co najmniej 512kbps symetryczne za 40-45
zł? Leci po kosztach? Nie sądzę. Dla tych, którzy by się czepili "to
zmień sobie na radiówkę i nie się nie pień" zwracam uwagę tylko na
problem, nie pytam o rozwiązania.

> Zadzwoń do GTS, Netia, TPSA i zapytaj ile kosztuje marne 10Mbps z
> gwarancjami pasma. Pochwal się zdobytymi informacjami.

Ależ ja nie wymagam niewiadomo czego. Ja poprostu zwróciłem uwagę na
pewien problem. Korzystam w domu z komputera, nie mam serwera, nie
świadczę usług więc mi nie potrzeba Bóg wie czego.

Kaczor

kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
http://przemysl.net.pl/kaczor