Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci

Autor: Michał \ <kaczor_at_NO-SPAMplug.atn.pl>
Data: Tue 18 Jul 2006 - 21:56:16 MET DST

Użytkownik Tomek Kruk napisał:

> a widziałeś sieć która jest w stanie zagwarantować cokolwiek poza
> swoim szkieletem bez brania za to koszmarnych pieniędzy ???

Szkielet sieci JUŻ był. Wydali kasę na switche i doprowadzenie sygnału z
dość dużego osiedla do swojej serwerowni. Więc koszty ZROBIENIA sieci
były poważnie dla nich obniżone. Dla przykładu na osiedlu są "podwórka"
po 4 bloki, każdy blok ma ponad 170 mieszkań. Dla nich wystarczyło z
tych 4 okablowanych i gotowych bloków pociągnąć drucik do siebie. To tak
dużo? Za to, że przejęli tą sieć płaciliśmy przy zmianie ze starego
providera na właśnie tego nowego tylko jeden zł za podłączenie. Fakt -
promocja, chcieli wyciąć konkurencję ale to nie usprawiedliwia darcia
teraz kasy za takie łącze.

> 80% klienteli jaką obsługują właśnie tego oczekuje i za to płacą

Dla przeciętnego klikacza na kurniku czy czaterii, który w ogóle nie ma
pojęcia co to przepustowość być może tak. Dla niego się liczy czy jest
internet czy go nie ma. Dla mnie niestety się liczy CO I ZA ILE.

Kaczor

kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
http://przemysl.net.pl/kaczor