Re: Co robicie z klientami wysylajacymi spam ?

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 17:58:32 MET DST

Tom napisał(a):

> wejscia na strony www). A moze nie musi ? Moze ktos wie co z takimi
> osobami robi tpsa ? Wszelkie informacje i uwagi mile widziane :)

odpowiedź brzmi: tepsa nic nie robi :)

u mnie w sieci sutaliliśmy, że starczy możliwość wysłanie 300 maili na
dobę/komputer. Więcej raczej nikt nie wysyła. Ew. może się zgłosić,
wtedy najczęściej to świadomy user i nie zacznie pluć spamem.

monitoring jest stały i co 6 godzin admin dostaje info o próbach wysyłki
- rekordzista w ciągu jednej dniówki próbowął wysłać pocztę ponad 120
tysięcy razy !
W takim przypadku user ma natychmiast dropnięty port 25 i info na www,
że ma usunąc wirusa. Na razie nie było recydywistów, ale dziennie
pojawia się 2-3 nowych userów mających po kilka tysięcy prób ...

wojtek