Co robicie z klientami wysylajacymi spam ?

Autor: Tom <guma_at_irc.pl>
Data: Mon 03 Jul 2006 - 14:22:24 MET DST
Message-ID: <e8b263$u6g$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Zapewnie w kazdej sieci istnieje problem wysylanego spamu. Rozwiazanie z
filtrowaniem wiadomosci wychodzacych z sieci znam. Jednak chodzi mi bardziej
co nalezy zrobic z takimi osobami. W umowie miedzy firma a abonentem nic na
ten temat nie ma (jest wzmianka o dzialania na szkode innych osob
kozystajacych z internetu wiec mozna sie pod to podpiac). Aktualnie jesli
dostaniemy informacje z spamcopa lub innego takiego serwisu o wysylanym
spamie z naszej adresacji (kazdy klient ma swoj ip publiczny) to poprostu
blokujemy taka osobe do czasu usuniecia badziewia z komputera. Niestety
czesc klientow albo sobie nie radzi z problemem albo nie chce sobie radzic
wiec jest notorycznie wlaczana i wylaczana. No i co z takimi osobami robic ?
Jak sie ma prawo w stosunku do takich osob ? Prowider zapewnie musi
informowac klienta o takich zdarzeniach ?(co robimy wylaczajac internet i
umieszczajac informacje przy probie wejscia na strony www). A moze nie musi
? Moze ktos wie co z takimi osobami robi tpsa ? Wszelkie informacje i uwagi
mile widziane :)
pozdrawiam
Tomek
Received on Mon Jul 3 14:25:07 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Jul 2006 - 14:40:01 MET DST