Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Adam <4esto_at_gazeta.pl>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 12:45:26 MET DST

> Jezeli masz mozliwosci wyboru, to mocno zastanow sie zanim kupisz SAFa.
> Ericsson to dobry, sprawdzony, bezawaryjny sprzet. Zdecydowanie polece
> jeszcze Sagema, to tez sa swietne radiolinie. A SAF - jak juz wiele
> osob napisalo - jest bardzo awaryjny, i to nie tylko moduly ethernet,
> ale takze ODU. Ja bym sie w to z wlasnej woli nie pakowal ;-)

Jesli juz tak rozmawiamy, to w.g Ciebie awaryjnosc na poziomie 5 (nie
wnikamy czy ODU czy IDU) w okresie 1 roku przy pracujacych 200 linkach ?
Dodam, ze operator o ktorym mowa ciagle cos rzezbi, sprzet 'wedruje'. Awarie
o ktorych mowa zazwyczaj byly spowodowane glupota ludzka (brak wiedzy na
temat obchodzenia sie z elektronika) zazwyczaj, np ktos cos odlaczyl 'na
goraco'. Moim zdaniem taki poziom jest do zaakceptowania, dodam, ze od ponad
roku partia wadliwych gratow poszla do wymiany i od tamtej pory jest OK.
Zreszta, kazdy ma prawo wolnego wyboru, na dzien dzisiejszy jestem nadal za
zakupem Safa. Jak tylko dostane sprzet w lapki i powiesze to zdam relacje :)

Ktos pare postow wyzej napisal zlota mysl: dobry chip ethernet kosztuje 2-3
tys zl. Pytanie, o jakim chipie byla mowa ? A jesli chodzi o zmiany Saf
Tehnika odnosnie dostawcy kosci eth , to z moich zrodel wiem, ze nie byla to
pazernosc na kase, tylko producent firma RAD (dotychczasowy dostawca) dawala
notorycznie tylnej czesci ciala w dostawach. I to bylo glownym powodem
zmiany.
Mowcie co chcecie, kazdy kweka, narzeka i Saf Tehnika kupuje dajel :) Bo
jest tani i dobry. Zatem poczekajcie z osadem do dnia kiedy sam zakupie i
powiem co o tym mysle :)