Re: Erricsson versus Saf Tehnika

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_wiosna2006_at_janwer.com>
Data: Sat 01 Apr 2006 - 15:39:20 MET DST

Użytkownik "Adam" <4esto@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:e0llk8$b5k$1@inews.gazeta.pl...
> Ktos pare postow wyzej napisal zlota mysl: dobry chip ethernet kosztuje
> 2-3
> tys zl. Pytanie, o jakim chipie byla mowa ? A jesli chodzi o zmiany Saf
> Tehnika odnosnie dostawcy kosci eth , to z moich zrodel wiem, ze nie byla
> pazernosc na kase, tylko producent firma RAD (dotychczasowy dostawca)
> dawala

Nie mogli kupić realteka za 10 zł? W ostateczności używane intele z allegro
za 5 zł.
Przecież 70-100 Mbps jakie wyciągnie, to i tak kilka razy więcej od
wydajności radiolinii.
Rozumiem, że trzeba ciąć koszty, ale oszczędzanie 5 zł w sprzęcie za 50 000
zł to chyba przesada?

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/