Re: Szukam jakiegoś p2p

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_ip24.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 08:23:46 MET

futszaK napisał(a):

> odwrotnie do prędkości działania, nie mówiąc o tym że im więcej
> użytkowników wymienia dane między sobą t
1. cos ci zjadlo
2. zakladajac ze lokalnie sciagam 10 Mbit a mam dostep do 1TB nieswiezyszch
rzeczy, a z predkoscia 1 Mbit sciagam dowlona rzecz - posiedze na tym lokalnych
hubie, obejrze kilka starosci i mi sie znudzi

> zostawmy rozkminy na temat moralności bo przypomina mi to dyskusje
> przeciwników wprowadzania komputeryzacji do firm "bo wielu ludzi
> straci prace".

ale jakby ktos Tobie kradl sygnal to Twoje zdanie zmieniloby kurs o 180 stopni

--
Mateusz