Re: Szukam jakiegoś p2p

Autor: Stanisław Halik <nellie_at_tehran.lain.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 00:13:31 MET

richie <urip@poczta.wp.pl> wrote:

> Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to mldonkey postawiony na
> wydzielomym serwerze + gui do tego. Obsługuje toto równocześnie
> edonkey i bittorenta, każdy luzer będzie mógł dodawać sobie swoje
> rzeczy do zasysania a jednocześnie może widzieć czy coś co go nie
> interesuje już ktoś nie zassał.

"wolno mi się ściąga, co się będę pieprzył, anuluję wszystkie inne
transfery."

> Można też pomyśleć na postawieniu serwera edonkey'a w sieci prywatnej
> ale... tu podstawowy problem: jak zmusić użyszkodników żeby korzystali
> akurat z tego serwera a nie defaultowych które im się ustawiają.

można przekierować adres hosta z domyślną listą na coś prywatnego, tak,
żeby był na niej tylko jedyny słuszny serwer ];->

> Tym bardziej że takiego mądrali nie przekonasz że jeśli prywatny serw
> ma feeda z innymi to choćby wisiał na nim tylko jeden user działa
> równie dobrze jak ten do którego jest podpięte 100tysięcy.

serwer ed2k? o ile mi wiadomo, nie pośredniczy on w wymianie danych
między klientami a tym bardziej danych nie cache'uje.