Re: Szukam jakiegoś p2p

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 09:39:12 MET

Mon, 13 Feb 2006 08:23:46 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
<mateo@ip24.pl> napisał:

> 2. zakladajac ze lokalnie sciagam 10 Mbit a mam dostep do 1TB nieswiezyszch
> rzeczy, a z predkoscia 1 Mbit sciagam dowlona rzecz - posiedze na tym lokalnych
> hubie, obejrze kilka starosci i mi sie znudzi

i wlasnie dlatego DC nie zdaje egzaminu, mnie interesuje cos takiego
że pierwszy osobnik ściąga plik z netu, a następny ciągnie już
lokalnie nawet nie wiedząc o tym. jedyne co widzi to "ooooo jak tu sie
szybko ściąga, powiem kumplowi żeby tez zainstalował ten program"

> ale jakby ktos Tobie kradl sygnal to Twoje zdanie zmieniloby kurs o 180 stopni

nawet nie wyobrażasz sobie jaką megaprzyjemność sprawia mi
obserwowanie takich ludzi, im się oczywiście wydaje że nikt tego nie
widzi

kiedyś zostawiałem mniej lub bardziej świadomie dziure w MTA dla
naszej klasy C i pojawił się amator mailbomberów. Widok miny małolata
jak go dzień później odwiedziłem w domu i grzecznie wytłumaczyłem
(przy jego mamusi) że to jest złe był poprostu bezcenny. Na 99% jestem
pewien że więcej koleś nie będzie tego próbował robić :>

--
futszaK
601061867