Re: Szukam jakiegoś p2p

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 22:53:12 MET

Sun, 12 Feb 2006 17:14:22 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
<mateo@ip24.pl> napisał:

> zasoby lokalne kontra zasoby internetu to gigantyczna roznica

odwrotnie do prędkości działania, nie mówiąc o tym że im więcej
użytkowników wymienia dane między sobą t

> osobiscie nie widze sensu udostepniania rozwiazan pomagajacych w kradziezy

zostawmy rozkminy na temat moralności bo przypomina mi to dyskusje
przeciwników wprowadzania komputeryzacji do firm "bo wielu ludzi
straci prace".

Rozwoju techniki nie powstrzymasz, pędu użytkowników ku ściąganiu
muzyki i filmów z Sieci nie zlikwidujesz, zaś wszelkiej maści
moralizatorzy z ZAIKSem i RIAA na czele chleba mi nie dają w
przeciwieństwie do użytkowników sieci którymi się opiekuje.

Logów Ci u mnie dostatek, jeśli któryś z właścicieli praw autorskich
będzie zamierzał dochodzić swoich praw to odpowiedzialne organy
dostaną odpowiednią ich część.

--
futszaK
601061867