Re: Szukam jakiegoÅ› p2p

Autor: richie <urip_at_poczta.wp.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 18:07:05 MET

On Mon, 13 Feb 2006 00:13:31 +0100 (CET), Stanisław Halik
<nellie@tehran.lain.pl> wrote:

>"wolno mi się ściąga, co się będę pieprzył, anuluję wszystkie inne
>transfery."

Hyhyhy... chociaż czy czasem jakoś tam nie dało się tego skonfigurować
per user dla każdego? Pytam tylko, mldonkeyem nie bawiłem się już
bardzo dawno.

>można przekierować adres hosta z domyślną listą na coś prywatnego, tak,
>żeby był na niej tylko jedyny słuszny serwer ];->

To da się zassać np. razem z instalką klienta... powodzenia ;)

>serwer ed2k? o ile mi wiadomo, nie pośredniczy on w wymianie danych
>między klientami a tym bardziej danych nie cache'uje.

Prawda, taki serwer tylko by mógł wynaleźć źródła również w sieci
prywatnej. Podobnym a nawet lepszym rozwiązaniem byłby wspomniany tu
już specjalny mod emule dla lanu, ale sprawa sprowadza się do tego
samego: jak zmusić wszystkich użytkowników do korzystania z jedynie
słusznego moda.

richie

--
Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.