Re: ProFuturo sprzedane

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_ip24.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 16:18:55 MET

Jacek M. napisał(a):
> W odpowiedzi na <news:do3c0p$kb3$1@srv.cyf-kr.edu.pl> popełnione przez
> Mateusz Swatek:

> Dzięki za odpowiedź. Udzielałem takich informacji w tamtym czasie z taką
> częstotliwością, że nie miałem możliwości położyć słuchawki na widełkach.
> Zapewne warto byłoby w przyszłości tak zmodyfikować pracę numeru infolinii,
> by po dodzwonieniu się była automatyczna informacja o trwających
> utrudnieniach / awariach, choć z drugiej strony - sytuacja podobnego
> obciążenia infolinii to naprawdę rzadkość (drugi raz w ciągu 3 - 4 lat).

osobiscie uwazam ze wlasnie w takich momemtach szybka i konkretna informacja
potrafi uspokoic klientow

pelen podziwu bylem dla Netii zglaszajac w pozno-wieczornych godzinach awarie
dodzownilem sie w 5 minut, operator poprosil o numer kontaktowy.
po kolejnych 7 minutach zadzwonil czlowiek z utrzymania sieci i poinformowal
mnie ze uszkodzeniu ulegl swiatlowod (chyba czechy), ze ekipka zlokalizowala
miejsce uszkodzenia i juz jest w drodze. Poinformowal mnie takze ze awaria
zostanie usunieta do 2 godzin.

bylem uspokojny majac pelna informacje co sie dzieje

zglaszajac w helpdesku problem z gigantycznymi opoznieniami na 1 hopie bylem
mocno zawiedziony, kiedy po tygodniu zadzownil pracownik z HD pytajac czy juz
ustapilo
na moja odpowiedz ze nic a nic nie jest lepiej, powiedzial ze przeciez
opoznienia rosnace o 100 ms na 1 hopie to nie chyba nie problem ...

--
Mateusz