Re: blueconnect czy iplus?

Autor: Robert Święcki <jagger_at_swiecki.net>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 09:19:33 MET

Slawomir Tobis wrote:

> Niekoniecznie - jeśli przesyłał dane tekstowe, to na Edge'u można
> spokojnie (dzięki kompresji) "wyciągnąć" solidne megabity na sekundę :-)
> Sprawdzone empirycznie w Plusie oraz Idei/Orange.
>
> Praktycznie, przy konfiguracjach stosowanych przez operatorów w .pl oraz
> dostępnych terminalach (EGPRS Multislot Class 10), osiągalne są
> maksymalne przepływności nieco pond 200 kbps.

Kompresji w ppp?

Testowałem solidnie poddające się kompresji /dev/null z
ftp://ftp.atman.pl i na blukonektowym umts maksymalnie i w zasadzie
stabilnie 40kB/s (320kbps), na plusowym edżu rwane do 15kB/s (120kbps).

Od kilku osób już słyszałem rewelacje, że windowsowy wskaźnik prędkości
(gdziekolwiek on tam jest) na blukonekcie pokazuje niesamowite wartości ;).

--
	Pozdrowienia, Robert!
Si vis pacem, para bellum.