Re: blueconnect czy iplus?

Autor: Slawomir Tobis <usenet_at_Wstaw.Moje.Nazwisko.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 08:51:55 MET

Robert Święcki <jagger@swiecki.net> wrote:

> trafiłeś na hiostspota wifi ;).

Niekoniecznie - jeśli przesyłał dane tekstowe, to na Edge'u można spokojnie
(dzięki kompresji) "wyciągnąć" solidne megabity na sekundę :-) Sprawdzone
empirycznie w Plusie oraz Idei/Orange.

Praktycznie, przy konfiguracjach stosowanych przez operatorów w .pl oraz
dostępnych terminalach (EGPRS Multislot Class 10), osiągalne są maksymalne
przepływności nieco pond 200 kbps.

--
Sławomir Tobis
* GSM w fotografii:   http://www.mobile-internet.org