Re: blueconnect czy iplus?

Autor: Slawomir Tobis <usenet_at_Wstaw.Moje.Nazwisko.pl>
Data: Mon 28 Nov 2005 - 09:49:36 MET

Robert Święcki <jagger@swiecki.net> wrote:

> [...]
(...)
> Kompresji w ppp?
>
> Testowałem solidnie poddające się kompresji /dev/null z
> ftp://ftp.atman.pl i na blukonektowym umts maksymalnie i w zasadzie
> stabilnie 40kB/s (320kbps), na plusowym edżu rwane do 15kB/s (120kbps).
>
> Od kilku osób już słyszałem rewelacje, że windowsowy wskaźnik prędkości
> (gdziekolwiek on tam jest) na blukonekcie pokazuje niesamowite wartości
> ;).

Procedura testowa była taka: położono na różnych serwerach pliki różnego
typu (jpg, exe, mp3 i txt). Plik tekstowy (kilka MB) składał się z fragmentu
powtórzonego wielokrotnie. Transfer określany był jako (wielkość
pliku)/czas. Czas był różnicą między założeniem pliku i jego zamknięciem.
Musiałbym odszukać zapiski, ale OIDP właśnie ten plik tekstowy ściągał się z
powtarzalną prędkością 2-3 Mbps :-)

Pozostałe pliki - jak już napisałem - nie więcej niż 200 kbps. A co do
zasady: nie wierzę żadnym spidmeterom wbudowanym w aplikacje operatorów.
Również co do zasady - nie instaluję tych aplikacji ;-)

--
Sławomir Tobis
* GSM w fotografii:   http://www.mobile-internet.org