Re: TP. S.A. - reklamacja

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 04 Oct 2005 - 23:46:16 MET DST
Message-ID: <pan.2005.10.04.21.46.15.233924@neas.invalid>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Radoslaw HORODNICZY pisze:

> Tylko widzisz, jednemu zmierzysz, zpodasz techniczna gadke, nic nie
> poprawisz
> to zglosi skarge ze jestes lamer,
> innemy powiesz od razu jak czlowiek do czlowieka, zeby sobie za duzo nie
> wyobrazal
> to tez ci w kolo dupy narobi - polska :(
> Winny tu jest tylko i wylacznie operator

Niekoniecznie, jest mowa o transferach, a zły stan linii może jak
najbardziej doprowadzić do strat pakietów, a jeśli są one niewielkie,
to niedoświadczony użytkownik może odebrać to właśnie jako 'słabe
transfery'.

Po za tym z postu wynika, że koleś stwierdził, że nic nie poprawi
zanim w ogóle cokolwiek sprawdził. Ponadto nie wyobrazam sobie, jak
mógl nie wiedzieć po co przyszedł -- skoro nie wiedział, to po co
szedł? Dają im adresy bez informacji o co chodzi? Jasne.

Mogło być bardzo różnie.

-- 
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl
Received on Tue Oct 4 23:50:20 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Oct 2005 - 00:40:01 MET DST