Re: TP. S.A. - reklamacja

Autor: Adam Paluch <adam_at_-luzik.org.pl>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 01:24:50 MET DST
Message-ID: <dhv2pk$bhj$1@opal.futuro.pl>

W artykule news:pan.2005.10.04.21.46.15.233924@neas.invalid,
niejaki(a): Neas z adresu <neas@neas.invalid> napisał(a):

> Radoslaw HORODNICZY pisze:
>
>> Tylko widzisz, jednemu zmierzysz, zpodasz techniczna gadke, nic nie
>> poprawisz
>> to zglosi skarge ze jestes lamer,
>> innemy powiesz od razu jak czlowiek do czlowieka, zeby sobie za duzo
>> nie wyobrazal
>> to tez ci w kolo dupy narobi - polska :(
>> Winny tu jest tylko i wylacznie operator
>
> Niekoniecznie, jest mowa o transferach, a zły stan linii może jak
> najbardziej doprowadzić do strat pakietów, a jeśli są one niewielkie,
> to niedoświadczony użytkownik może odebrać to właśnie jako 'słabe
> transfery'.
>
> Po za tym z postu wynika, że koleś stwierdził, że nic nie poprawi
> zanim w ogóle cokolwiek sprawdził. Ponadto nie wyobrazam sobie, jak
> mógl nie wiedzieć po co przyszedł -- skoro nie wiedział, to po co
> szedł? Dają im adresy bez informacji o co chodzi? Jasne.
>
> Mogło być bardzo różnie.

a co koles poprawi ? wykopie 150 parowy kabel i polozy nowy ? Bardziej mi
wychodzi na to ze dzial handlowy TP nie wie co sprzedaje. Niestety sa pewne
ograniczenia technologiczne ...
Dodatkowo "slaby transfer" moze byc spowodowany np. zapchaniem uploadu przez
jakiegos robala albo moze byc jeszcze inna przyczyna.
Tak wiec wywalanie z roboty czlowieka "od kabli" za to ze nie ma wplywu na
pewne rzeczy jest nie na miejscu.

-- 
Adam Paluch
Ex.T.. Sosnowiec
tel. 602 68 35 73
http://www.ext.com.pl
Received on Wed Oct 5 01:25:43 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Oct 2005 - 01:40:03 MET DST