Re: TP. S.A. - reklamacja

Autor: Radosław HORODNICZY <radekh_(no-spam_remove_it)__at_gmail.com>
Data: Wed 05 Oct 2005 - 08:20:44 MET DST
Message-ID: <dhvrd0$8es$1@nemesis.news.tpi.pl>

> Niekoniecznie, jest mowa o transferach, a zły stan linii może jak
> najbardziej doprowadzić do strat pakietów, a jeśli są one niewielkie,
> to niedoświadczony użytkownik może odebrać to właśnie jako 'słabe
> transfery'.

To wszystko o czym piszesz mozna zmierzyc z poziomu DSLAM'a
nie trzeba wysylac tam nikogo (max 5-10m pracy)

> Po za tym z postu wynika, że koleś stwierdził, że nic nie poprawi
> zanim w ogóle cokolwiek sprawdził. Ponadto nie wyobrazam sobie, jak
> mógl nie wiedzieć po co przyszedł -- skoro nie wiedział, to po co
> szedł? Dają im adresy bez informacji o co chodzi? Jasne.

A jak ja bym cie wyslal ze srubokretem na uszkodzenie swiatlowodu ?
To co bys mowil klientowi ?
Received on Wed Oct 5 08:25:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 05 Oct 2005 - 08:40:01 MET DST