Re: jakosc uslug GTS

Autor: Kajetan Staszkiewicz <vegeta[-no-spam->
Data: Sun 04 Sep 2005 - 11:01:41 MET DST

Dnia niedziela, 4 września 2005 00:02, Tomcio napisał(a):

> Witam.
> Mam pytanko dotyczące jakości usług świadczonych przez GTS.
> Czy u Was to tak samo tragicznie wygląda, czy tylko ja mam pecha?!
> Mianowicie zrezygnowałem z POLPAK'a, wziąłem łącze GTS 4Mbit, ostatnia
> mila na miedzi (pominę tu fakt że w ciągu 4 miesięcy posiadania usługi
> 3krotnie miały miejsce kradzieże kabli! wkońcu kable nie ich, a własciciel
> kabli jest jeszcze w latach 70-tych :-)
> Kilka razy w miesiącu zdarzają im się przerwy trwające od 15-30 minut, z
> reguły pomaga restart urządzeń na ich węźle(jestem podpięty do
> [...]

Podobne problemy miałem z łączem od TKtelekomu, było też widać, parę hopów
dalej jest jakieś wąskie gardło, które straszne pingi robiło, gdy nam
obciążenie rosło. Po przejściu na światłowód problemy zniknęły ;)

--
| pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
|  Kajetan Staszkiewicz  | JID: vegeta@chrome.pl                  |