jakosc uslug GTS

Autor: Tomcio <tomszychta_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 00:02:00 MET DST

Witam.
Mam pytanko dotyczące jakości usług świadczonych przez GTS.
Czy u Was to tak samo tragicznie wygląda, czy tylko ja mam pecha?!
Mianowicie zrezygnowałem z POLPAK'a, wziąłem łącze GTS 4Mbit, ostatnia mila
na miedzi (pominę tu fakt że w ciągu 4 miesięcy posiadania usługi 3krotnie
miały miejsce kradzieże kabli! wkońcu kable nie ich, a własciciel kabli
jest jeszcze w latach 70-tych :-)
Kilka razy w miesiącu zdarzają im się przerwy trwające od 15-30 minut, z
reguły pomaga restart urządzeń na ich węźle(jestem podpięty do
Rybnika-Wodzisławia Śląskiego)... powiem szczerze że na fragmencie sieci
gdzie mam WIFI, takie rzeczy się nie dzieją ... chyba że GTS używa jakichś
sprzętów Planeta :-)
Powoli zaczynam żałować mojego POLPAK'a ponieważ z nim nie miałem absolutnie
żadnych problemów.
Jakie są Wasze opinie ?

Pozdrowionka
Tomcio