Re: jakosc uslug GTS

Autor: dragonite <dragonite_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 14:16:42 MET DST
Message-ID: <dfeoja$lqc$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Tomcio <tomszychta@NOSPAM.o2.pl> napisał(a):

> Witam.
> Mam pytanko dotyczące jakości usług świadczonych przez GTS.
> Czy u Was to tak samo tragicznie wygląda, czy tylko ja mam pecha?!
> Mianowicie zrezygnowałem z POLPAK'a, wziąłem łącze GTS 4Mbit, ostatnia mila
> na miedzi (pominę tu fakt że w ciągu 4 miesięcy posiadania usługi 3krotnie
> miały miejsce kradzieże kabli! wkońcu kable nie ich, a własciciel kabli
> jest jeszcze w latach 70-tych :-)
> Kilka razy w miesiącu zdarzają im się przerwy trwające od 15-30 minut, z
> reguły pomaga restart urządzeń na ich węźle(jestem podpięty do
> Rybnika-Wodzisławia Śląskiego)... powiem szczerze że na fragmencie sieci
> gdzie mam WIFI, takie rzeczy się nie dzieją ... chyba że GTS używa jakichś
> sprzętów Planeta :-)
> Powoli zaczynam żałować mojego POLPAK'a ponieważ z nim nie miałem absolutnie
> żadnych problemów.
> Jakie są Wasze opinie ?
>
> Pozdrowionka
> Tomcio

W Rybniku węzeł dostępowy ma Netia możesz do nich się podłączyć. Jakość usług
też jest wysoka i większości przypadków idą własnym kablem do klienta
końcowego. Lub rozmawiaj z GTS aby cię przełączyli na radiolinię

-- 
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
Received on Sun Sep 4 14:20:17 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 04 Sep 2005 - 14:40:00 MET DST