Re: jakosc uslug GTS

Autor: Andrzej <andrzej_at_nowhere.in.poland>
Data: Sun 04 Sep 2005 - 10:31:31 MET DST

Dnia Sun, 04 Sep 2005 00:02:00 +0200, Tomcio napisał(a):

> Witam.
> Mam pytanko dotyczące jakości usług świadczonych przez GTS. Czy u Was
Trochę gorzej niż rok wcześniej.

> to tak samo tragicznie wygląda, czy tylko ja mam pecha?! Mianowicie
> zrezygnowałem z POLPAK'a, wziąłem łącze GTS 4Mbit, ostatnia mila na
> miedzi (pominę tu fakt że w ciągu 4 miesięcy posiadania usługi
> 3krotnie miały miejsce kradzieże kabli! wkońcu kable nie ich, a
> własciciel kabli jest jeszcze w latach 70-tych :-)
Tragicznie było w czerwcu - jak modernizowali węzeł w Katowicach (tam
jestem podpięty). Teraz się uspokoiło i w zasadzie powodów do
narzekania nie mam. Nawet planuję się do nich dostać światłowodem, bo
po miedzi to już dla mnie kłopotliwe.

> Kilka razy w miesiącu zdarzają im się przerwy trwające od 15-30 minut,
> z reguły pomaga restart urządzeń na ich węźle(jestem podpięty do
> Rybnika-Wodzisławia Śląskiego)... powiem szczerze że na fragmencie
> sieci gdzie mam WIFI, takie rzeczy się nie dzieją ... chyba że GTS
> używa jakichś sprzętów Planeta :-)
Zgłaszać awarie na infolinii - do upartego. Każdorozowo żądaj numeru
zgłoszenia. Pomęcz też trochę lokalny GTS.

Andrzej.