futszaK pisze:
> tylko gdyby server stał w kraju to usuwanie usterki trwałoby 2 dni a
> nie 2 tygodnie, to taka delikatna różnica...
Jasne. Umiesz czytać? Na samym początku oświadczenia napisali, że pierwszego
dnia zreinstalowano im system (06.07) i co, potem to 2 tygodnie
konfigurowali? A w Polsce by konfigurowali krócej?
Może powiesz, że by nie musieli reinstalować... w takim wypadku nie
musieliby i teraz, jesli system działał to mogli go naprawić zdalnie jesli
potrafili (ale tylko 'wygenerowali nowe hasło' ;D).
Fizyczny dostęp jest przydatny głównie wtedy, gdy są problemy sprzętowe,
przy sensownie skonfigurowanym serwerze sÄ… one niezwykle rzadkie i - jak
sądzę - dużo niższa cena rekompensuje możliwą, nieco dłuższą, przerwę w
wypadku takiej awarii. Np. dobÄ™, zamiast 2 godzin.
W 'oświadczeniu' nie ma nic o problemach ze sprzętem czy niekompetentnej
obsłudze serwerowni... a zaciekle się tam próbowali bronić, więc gdyby coś
takiego się zdarzyło to napewno napisaliby.
A że można w USA i dobrze jakościowo? Trafiłem kiedyś na
http://www.ehost.pl, zobacz, co piszÄ… o nim na forum.
Tak więc naprawdę nie tak wiele zalezy od wybranej serwerowni (głównie pingi
z .pl). Jakość usługi zależy głównie od osób, które się nią zajmują. A tak
niestety bywa, że najtańsze możliwości wykorzystują głównie amatorzy... i
to jest przyczyna kiepskiej jakości wielu ofert hostingowych
zlokalizowanych poza .pl.
-- Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl Nie widzisz polskich znaków? Zajrzyj na http://strony.biz/h/utf-8Received on Sat Jul 23 00:45:14 2005
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 23 Jul 2005 - 01:40:04 MET DST