Re: Oficjalne oświadczenie czyli problemy pewnego TANIEGO hostingowca

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Sat 23 Jul 2005 - 11:28:59 MET DST
Message-ID: <m31x5pc1lw.fsf@defiant.localdomain>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

Neas <neas@neas.invalid> writes:

> Jasne. Umiesz czytać? Na samym początku oświadczenia napisali, że pierwszego
> dnia zreinstalowano im system (06.07)

A tak w ogole, jakby dobrze to urzadzili, to by nie musieli nikogo
prosic o takie rzeczy jak np. reinstalacja - sami by to sobie mogli
zdalnie zrobic. Wystarczy tylko miec mozliwosc zdalnego odpalenia
maszyny z czegos innego niz HDD - np. z TFTP lub innego CD-ROMu.

-- 
Krzysztof Halasa
Received on Sat Jul 23 11:30:19 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 23 Jul 2005 - 11:40:03 MET DST