Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 18:29:31 MET DST

Tomasz Piłat wrote:

> Ja, szczerze mówiąc, nie widzę problemu z potwierdzaniem kwitem pewnych
> operacji. Np. gdy zamawiam jakiś sprzęt, to robię to mailem, ale zawsze
> dosyłam podpisany fax. Dzięki temu zostaje ślad i u nas i u dostawcy -
> to się przydaje. I wolałbym, żeby sprzęt za x tysięcy nie był zamawiany
> "na mordę" przez kogoś kogo ktośtam "poznał po głosie".

Tomku,
        gdybyś poczytał bardziej uważnie list to nie powiedziałem, że brak kwitów
całkiem... tutaj chodzi bardziej o jakiś szczegół - np. że zamówiłeś np.
odkurzacze :) no i zapomniałeś _dodać_ jaki mają kolor - wtedy wystarczy
głosem... czy coś takiego. Zrozum - chodzi o szczegół, na który on chciał
kwit.
No bardziej pokazowy przykład - to by było coś takiego, że chcesz na lekcji
wyjść do ubikacji - a pani Ci każe pisać podanie... zadnim zdąrzysz napisać
- gacie będą pełne. :-)

> Czyli sam też nie jesteś przygotowany do ery podpisów elektronicznych. ;)

Pisałem Ci przecież, do tej pory wystarczył email do jednego z ludzi - znasz
Tych ludzi to wiesz o Kogo chodzi. I to było dobre - ale pojawił sie bobik
i weszły nowe socjalistyczno-pieczątkowe czasy. :-)

> Ponc

Zrozum - że mi chodzi o ten drobiazg - i dlatego właśnie bobik powinien
zostać pouczony tutaj, że na takie bzdury - to się kwitu nie wymaga.

Pozdrawiam.

--
Krzysztof Antoń