Re: hosting

Autor: marcins <marcins_at_ccie.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 20:09:47 MET DST

Krzysztof Antoń wrote:

> Tomku,
> gdybyś poczytał bardziej uważnie list to nie powiedziałem, że brak kwitów
> całkiem... tutaj chodzi bardziej o jakiś szczegół

ehh klos ale po cholere od razu z bluzgami...?

- np. że zamówiłeś np.
> odkurzacze :) no i zapomniałeś _dodać_ jaki mają kolor - wtedy wystarczy
> głosem... czy coś takiego. Zrozum - chodzi o szczegół, na który on chciał
> kwit.

mhm jesli zamowie kontener odkurzaczy to na gebe nikt nic ci nie zalatwi.

> Pisałem Ci przecież, do tej pory wystarczył email do jednego z ludzi - znasz
> Tych ludzi to wiesz o Kogo chodzi. I to było dobre - ale pojawił sie bobik
> i weszły nowe socjalistyczno-pieczątkowe czasy. :-)

moze po prostu uporzadkowal bajzel tam panujacy ? ( na "gebe" )

> Zrozum - że mi chodzi o ten drobiazg - i dlatego właśnie bobik powinien
> zostać pouczony tutaj, że na takie bzdury - to się kwitu nie wymaga.

mhm chyba polip ma malo wspolnego z tym ze tracisz 2g (w lublinie???
skad ty szedles?? ;) )

--
Marcin Strzyzewski
http://CCIE.pl