Re: hosting

Autor: Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 18:12:24 MET DST

Krzysztof Antoń <kloss@wywal-to.unitron.lublin.pl> wrote:

> Tomku, mi chodzi o ludzi jemu podobnych! Zastanów się do czego dojdzie jak
> będziesz musiał mieć na wszystko kwitek idący przez ileś set działów.

Ja, szczerze mówiąc, nie widzę problemu z potwierdzaniem kwitem pewnych
operacji. Np. gdy zamawiam jakiś sprzęt, to robię to mailem, ale zawsze
dosyłam podpisany fax. Dzięki temu zostaje ślad i u nas i u dostawcy -
to się przydaje. I wolałbym, żeby sprzęt za x tysięcy nie był zamawiany
"na mordę" przez kogoś kogo ktośtam "poznał po głosie".

> Nawet jak bym miał

Czyli sam też nie jesteś przygotowany do ery podpisów elektronicznych. ;)

Ponc

--
Kto misiowi urwał ucho?
http://poncki.freebsd.pl/rekrutacja/