Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Tue 24 May 2005 - 13:51:09 MET DST

Tomasz Piłat wrote:

> Sugerujesz, że ta mizeria dookoła to wina użytkowników p.i.p.?? Oh my...

Tomku, mi chodzi o ludzi jemu podobnych! Zastanów się do czego dojdzie jak
będziesz musiał mieć na wszystko kwitek idący przez ileś set działów.
A może po prostu pan Bobik musiał sie dowartościować, że jego firma jest
jednak duża - w sprawach bardzo oczywistych musi dostać pismo z pieczątką?

Może sam powiedz - czy zmiana o którą chodzi JEST po prostu oczywista?

> A w którym centrum robiłeś swój kwalfikowany podpis?

Nawet jak bym miał - to nie wiem czy pan Bobik - kolekcjoner pism z
pieczątką uznałby to...
a tak swoją drogą - to gdyby próbował podać by mnie o zniesławienie przez to
właśnie medium musiałbym uznać, że cierpi na schizofrenie. Bo skoro drogą
elektroniczną mogę go obrazić i wie, że Ja to Ja - to dlaczego nie uznał
pisma... więc jedyne co zostaje Bobikowi - to uznać, że nie może ustalić
nadawcy tej korespondencji i dalej przyjmować pisma z pieczątką.... :-)

> Ponc, MSPANC

Pozdrawiam.

--
Krzysztof Antoń