Re: hosting

Autor: Andrzej Bobyk <Andrzej.Bobyk_at_man.lublin.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 15:49:43 MET DST

Krzysztof Antoń napisał(a):

> Niestety nie mam podstaw do wniesienie przeprosin - natomiast mam
> podstawy do wniesienia skargi na Pana do rektora czy jak on jest poza
> zasięgiem do jakiejś gazety -- to chyba najlepiej działa, a firmie
> nie służy. Poprzednia afera była ponad 10 lat temu - chcesz kolejnej?
> W takim razie to ja żądam przeprosin oraz pieniędzy za mój stracony
> czas na twoje widzimisie.... na Twoje szczęście technicy są bardzo
> rozsądni i normalni, nie to co Ty. Więc zanim zaczniesz tutaj
> bulgotać na Mnie - zastanów się nad swoim postępowaniem na
> przyszłość....

> [...]

Po pierwsze - nie przypominam sobie, byśmy przeszli na "Ty", Szanowny
Panie. Po drugie - to, co Pan próbował uprawiać, żywcem przypominało DNS
spoofing, tyle, że przez telefon. Być może jakaś firemka, która ma kilka
domen na krzyż może sobie na takie działanie pozwolić - ja traktuję
swoją firmę poważnie i dla pewnych spraw wymagam pisemnego
potwierdzenia. I proszę nie wygadywać bzdur o dwóch straconych
godzinach, bo napisanie i wysłanie jednego zdania faksem z pieczątką
i podpisem zajęło by Panu mniej niż nasza rozmowa przez telefon.
Dalej - nie przypominam sobie "afery" z moim udziałem ponad 10 lat temu,
tym bardziej, że wówczas nie byłem pracownikiem LubMAN-u.
I wreszcie - w sprawach dotyczących honoru i dobrego imienia się nie
negocjuje, Szanowny Panie.

--
Andrzej Bobyk, LubMAN UMCS, http://www.lubman.pl
Pl. M. Curie-Skłodowskiej 1, 20-031 Lublin, Poland