Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 18:49:16 MET DST

Andrzej Bobyk wrote:

> Po pierwsze - nie przypominam sobie, byśmy przeszli na "Ty", Szanowny
> Panie. Po drugie - to, co Pan próbował uprawiać, żywcem przypominało DNS
> spoofing, tyle, że przez telefon. Być może jakaś firemka, która ma kilka
> domen na krzyż może sobie na takie działanie pozwolić - ja traktuję
> swoją firmę poważnie i dla pewnych spraw wymagam pisemnego
> potwierdzenia.

Ciezko powiedziec, czy powaznym traktowaniem jest bycie rownoczesnie
dyrektorem Lubmanu i wspolwlascicielem Pronetu. _konkurencyjnego_ dla
lubmanu. i swiadczenie uslug sobie samemu uzywajac panstwowej kasy ;-)

Moze stad jego przeszkody w stosunku do Ciebie. W koncu jestes jego
(Pronetu) konkurencja.. Tak to jest jak pan Doktor choruje na
schizofrenie.

Z poważaniem...

PS. Nadal uważasz, że masz rację?

--