Re: hosting

Autor: Krzysztof Antoń <kloss_at_WYWAL-TO.unitron.lublin.pl>
Data: Mon 23 May 2005 - 15:15:23 MET DST

Andrzej Bobyk wrote:

> Przepraszam, ale nie pozwolę się obrażać na publicznym forum. Domagam
> się przeprosin - tu i teraz - i niezwłocznego usunięcia ww. postingu.

Niestety nie mam podstaw do wniesienie przeprosin - natomiast mam podstawy
do wniesienia skargi na Pana do rektora czy jak on jest poza zasięgiem
do jakiejś gazety -- to chyba najlepiej działa, a firmie nie służy.
Poprzednia afera była ponad 10 lat temu - chcesz kolejnej? W takim razie to
ja żądam przeprosin oraz pieniędzy za mój stracony czas na twoje
widzimisie.... na Twoje szczęście technicy są bardzo rozsądni i normalni,
nie to co Ty. Więc zanim zaczniesz tutaj bulgotać na Mnie - zastanów się
nad swoim postępowaniem na przyszłość....

Adres i telefon do Mnie znasz - zapraszam do negocjacji - swoich dwóch
straconch godzin czasu NIE PODARUJE!

--
Krzysztof Antoń