Re: Cyberglina po polsku...

Autor: Jakub Żukowski <jakub.zukowski_at_gmail.com>
Data: Wed 11 May 2005 - 00:10:20 MET DST

Borg napisał(a):
> Robisz wlasnie to 2. Dlaczego? Dla swietego spokoju.
> Ja zrobilem 2 razy to pierwszy.. I zaluje tego.
Ale ja rozumiem, że potem pewnie będziesz ciągany po sądach jako świadek
- zawsze jednak możesz zgłosić incydent anonimowo.

> Wszysko dzieki kilku prostym rzecza.
> 1) Prawo w kraju jest do luftu.
Zgadza się, rządy naszych polityków. Może coś się zmieni, gdy opozycja
sięgnie po władzę, ale to NTG.

> 2) Ludzie tez beznadziejni, zamiast jakies wspolnoty
> to sasiad sasiadowi wrogiem.
Oj przepraszam, ludzie zaczynają się zmieniać, zaczynają być "życzliwi".
A, że sąsiadka z sąsiadką pokłucą się o szyszkę... no cóż.

> 3) Policja biedna i ograniczana..
Jeśli ma chęci to i bez sprzetu coś zdziałają. Podałbym przykład, ale
może później.

--
Jakub