Re: Cyberglina po polsku...

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 10 May 2005 - 23:38:00 MET DST

Tue, 10 May 2005 19:11:38 +0000 (UTC), użyszkodnik
Grzegorz.Janoszka@S-P-A-M--N-I-E.pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)
napisał:

> Nie "ktoś" wyda. Nie ma magicznego "ktosia". Jesteśmy my i z naszych
> podatków powstają podobne potworki.

a ze temat ma poparcie tak zwanej ślepej masy to jest szansa ze nikt
sie nie przyczepi ze wydano calkiem sporo kasy w błoto

--
futszaK
http://czarne.net/sat.txt   <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu