Re: Cyberglina po polsku...

Autor: Borg <borg_at_benet.lan>
Data: Tue 10 May 2005 - 22:36:15 MET DST

Jakub Żukowski <jakub.zukowski@gmail.com> wrote in news:d5r2e4$65c$2
@korweta.task.gda.pl:

> Witam,
>
> Grzegorz Janoszka napisał(a):
> Jeśli widzisz rozbój to próbujesz jakoś pomóc dzwoniąc nawet na olicję,
> czy odwracasz sie i dziesz "bo i tak wsadzą ich na 48 i zrobią sprawę w
> kolegium, a kolesie wyjdą i się będą śmiać z tego"?

Robisz wlasnie to 2. Dlaczego? Dla swietego spokoju.
Ja zrobilem 2 razy to pierwszy.. I zaluje tego.
Wszysko dzieki kilku prostym rzecza.
1) Prawo w kraju jest do luftu.
2) Ludzie tez beznadziejni, zamiast jakies wspolnoty
  to sasiad sasiadowi wrogiem.
3) Policja biedna i ograniczana..

A to co napisales to fakt.. Kolesie wyjda i sie beda smiac.
(puki nie padnie jakis trup, ale wtedy jest zapuzno dla trupa...)

Pozdrawiam.