Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: Gerard <no.gerard.spam_at_no.ipi.spam.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 13:18:21 MET DST

Witam,

przeczytałem ten list przewodni i zauważyłem trochę nieuczciwych chwytów:

"Szanowni Państwo,

W związku ze zbliżającym się końcem okresu rozliczeniowego powyższej domeny
internetowej, przesyłamy Państwu dokumenty umożliwiające transfer oraz
prolongatę Państwa domeny."

Dlaczego nie jest napisane, do jakiej firmy lub na czyj serwer ma ten
transfer się odbyć?

"Do tego listu dołączamy fakturę proforma oraz poprawnie wypełnione
polecenie przelewu. Zwracamy tutaj szczególną uwagę na fakt zmiany numeru
naszego konta bankowego."

Chwila, chwila! nie będąc nigdy klientem tej firmy, a do takich właśnie jest
adresowane to pismo nie potrzebna mi jest ta informacja! Informacja ta ma
zapobiec przypadkowej wpłacie należności na konto NASK.

"Związane jest to z wprowadzeniem Elektronicznego Systemu Identyfikacji
Należności w którym, każdy z naszych klientów ma indywidualny numer rachunku
bankowego."

Mydlenie oczu...

"W związku z tym prosimy o aktualizację numeru rachunku przez użytkowników
systemu bankowości elektornicznej."

Skoro pismo jest adresowane do nowych klientów to co mają oni
aktualizować??? Znów podszywanie się pod NASK...

"Ponadto w związku z wprowadzeniem nowego, w pełni elektronicznego systemu
rejestracji i zarządzania domenami, wypełnienie załączonego Formularza
F1...."

brzmi jak wprowadzenie nowego systemu w NASK'u

"...umożliwi nam aktualizację Państwa danych..."

jaka aktualizacja skoro nigdy jeszcze dana firma z nimi nie wpółpracowała?

"... oraz sformalizowanie aspektów prawnych niezbędnych do wpółpracy."

dlaczego nie napiszą wprost, że chodzi o zawiązanie współpracy z firma
Lerkins G. ? Czyżby coś ukrywali ?

"W rezultacie formularz ten umożliwia transfer Państwa domeny do nowego
systemu rejestracji oraz prolongatę jej ważności na kolejny rok."

czyżby NASK wprowadził nowy system rejstracji? Dlaczego nie napiszą, że jest
to transfer domeny do ich firmy?

Pozdr.