Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: Gerard <no.gerard.spam_at_no.ipi.spam.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 14:39:57 MET DST

            Liczba trafień 6
      Autor:pix (pix505@wp.pl)
      Temat:domeny i Lerkins - oszustwo czy jeszcze bezczelność?
            Original Format
      Grupy dyskusyjne:pl.internet.polip
      Data:2004-10-25 05:50:52 PST

Witam,

Niedługo kończy mi się okres abonamentowy domeny w NASKu
i dostałem ciekawe pisemko od czegoś co się podpisuje "Lerkins Group
- Centrum Rejestracji Domen".
Otóż firemka ta usiłuje mnie straszyć, że aby przedłuzyć ważność
domeny nalezy pilnie udzielić im upoważnienia do wyłącznego
reprezentowania przed NASK - oczywiście ze zmianą abonenta włącznie.
Do kompletu jest odpowiedni formularz, a nadto faktura proforma
i druk do wpłaty bankowej na ich konto ("brak terminowej opłaty może
pozbawić Państwa praw własności do domeny" i podobne hasła).

Tupeciarsko nie usiłują nawet kusić żadnym rabatem i żądają pełnej
opłaty 244 za pl.
Tak mnie wqu.., że chyba zrobię z tego jakiś użytek w wolnej chwili.
Ktoś jeszcze dostał od nich przesyłkę?

pzd.,
z wyszukiwarki googlePozdr.