Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 13:09:07 MET DST

fakir <fakir@nie.ma.adresu.pl> writes:

> Nie ma nic tu niezgodniego z prawem..

"Reklama wprowadzająca w błąd" _jest_ sprzeczna z prawem. Czy akurat
te pisma podpadają pod tamte przepisy - nie wiem, niech się wypowie
prawnik.

Ale zadziwia mnie pewność siebie kilku wypowiadających się tu osób, że
"wszystko jest zgodnie z prawem" i nic nie można zrobić.

Różne pseudoloterie czy akwizycja garnków za 100 tysięcy bez prawa
wycofania się z umowy też BYŁY zgodne z prawem. Ale już nie są.

  MJ