Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: Piotr <malyzgut_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Apr 2005 - 15:56:47 MET DST

Użytkownik "Gerard" <no.gerard.spam@no.ipi.spam.pl> napisał w wiadomości
news:d4l8as$qbh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> przeczytałem ten list przewodni i zauważyłem trochę nieuczciwych chwytów:

Nie moze byc watpliwosci, ze styl zredagowania tego pisma ma za zadanie
wprowadzenie w blad i przekonanie klienta, ze to jest nieco zmieniona forma
kontynuacji wspolpracy z NASK (bo nowy system, numer rachunku, itp). Bo
inaczej nikt by nie zareagowal na te oferte.
A wszyscy chyba sie zgadzamy, ze wprowadzanie w blad jest nieuczciwe, choc
byc moze zgodne z prawem.

Jesli tego ktos nie dostrzega, to albo kiepsko u niego z percepcja, albo sam
postepuje podobnie.

Piotr