Re: nieuczciwy rejestrator ?

Autor: Piotr KUCHARSKI <chopin_at_sgh.waw.pl>
Data: Mon 25 Apr 2005 - 19:12:02 MET DST

Adam Szendzielorz <adam-nospam@no-spam-progreso-no.spam-pl> wrote:
> - dlaczego panstwo mi przyslali fakture ?
> - po to zeby skompletowac caly komplet dokumentow i zeby
> przyspieszyc obieg tych dokumentow

Well, gość mógł po prostu nie wiedzieć, jeśli tylko, jak wyjaśniał,
obsługuje proces transferu domeny.

> - ...mamy przyjemnosc panstwa firme tutaj obslugiwac

No, jedna wpadka. To i tak znacznie mniej niż jego rozmówca.

> Jezeli firma oklamuje w ten sposob dopiero potencjalnych
> klientow, to co bedzie dalej ?

Jako rzekłem, w długim okresie robią sobie krzywdę. Natomiast
w dalszym ciągu nie widzę, gdzie w tych dokumentach, które
przysłali, kłamią, jak twierdzisz. Zresztą... w sumie nieważne,
już i tak za dużo o nich.

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)