> Te Indywidualne podejście do klienta jak narazie sprawia wrażenie
> indywidulanego jego wydy.... !
Ja swego czasu walczylem z CDP. Mialem straszne problemy z ich laczem i
straszylem ze zerwe umowe. Oni sie tlumaczyli ze wszystko jest OK. W koncu
ja zerwalem 4 mies przed koncem lojalki i odlaczylem sie od ich lacza ora
ponformowalem ze moga sobie zabrac sprzet. Dalej przysylali faktury,
straszyli ze to niezgodne z umowa etc. Po kojenych 3 mies przyslali jedna
korekte i sprawa ucichla, wiec chyba mialem racje. W kazdym razie jesli masz
uzasadnione powody do reklamacji to atakuj ich. Inaczej pozostaje Ci
przeniesienie ich lacza do lokalizacji gdzie nie maja zasiegu, lub wziecie
najtanszej wersji i zaplacenie za okres do konca trwania lojalki.
Maciej
Received on Fri Apr 22 07:25:15 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 22 Apr 2005 - 07:40:03 MET DST