Re: Jak zgłosić google nieuczciwe pozycjonowanie?

Autor: Neas <neas_at_post.pl.usun-to>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 03:43:50 MET DST

iupi <jest@glupi.pl> napisał(a):

> Jak kiedys napisalen dokladnie o tym samym chyba na p.c.n. o tym o czym
> Ty
> teraz napisales to mnie wysmiano, ze to NORMALNE i ze NIE JESTEM NA
> CZASIE i
> W TEMACIE. Ponoc to pozycjonowanie to cos normalnego.

Pozycjonowanie polegające na dostosowaniu samej treści (której dalszy ciąg
znajduje się na danej stronie) do wyszukiwarek jest raczej normalne,
natomiast wykorzystywanie najróżniejszych luk w ich oprogramowaniu i trików
do podbijania pozycji własnej strony, szczególnie z myślą o keywordach nie
mających związku z jej treścią napewno normalne niestety nie jest.

--
Neas, ?eas@?eas.pl, http://www.neas.pl