Re: Co sądzicie o CDP czyli Crowley Data Poland?

Autor: ADR <norad_at_op.pl>
Data: Fri 22 Apr 2005 - 08:36:10 MET DST

> Mozna np czytac to co sie podpisuje.

Zapewniam Cię, że czytałem, ale tak napisanej umowy jeszcze nie widziałem.
Jak masz czas to przeczytaj; jest na ich stronie. Żeby mieć jasność nie
wystarczy czytać tam gdzie jest mowa o tym co interesujące sugerując się w
nagłówkach. Treści przeplatają się w sposób nie zrozumiały nawet dla
średniej klasy prawnika (mowa o zagmatwaniu).
Mimo wszystko masz racje, ale nie tego oczekiwałem bo to przykre. Obyś nie
podpisał takiej umowy i żeby nik Ci takiego sformuowania nie napisał.

Pozdrawiam,
Andrzej