Co sądzicie o CDP czyli Crowley Data Poland?

Autor: ADR <norad_at_op.pl>
Data: Thu 21 Apr 2005 - 22:20:35 MET DST

Zaczynam mieć złe przeczucia i z tego co czytam nie tylko ja.

Sprawa dotyczy umowy, a dokładniej jej metody rozwiązania.
Czy macie jakieś doświadczenie z Crowley'em, bo odnosze wrażenie że jestem
kolejnym wydyma... abonentem.
tz. Umowa jest tak spreparowana że po wnikliwej analizie można odnieść
wrażenie że jedyną metodą rozwiązania umowy jest jej kontynuacja?
Powstrzymuje się od komentarzy dając im jutro szansę na załatwienie
rozwiązania umowy nie do rozwiązania.
Póki co przestrzegam wszystkich przed lukratywnym łączem od Crowley'a.

Jeżeli można prosić o jakieś sugestie to ułatwiło by mi to sprawę. Może jest
jakaś metoda ?
Jeżeli nie załatwie sprawy normalnie w tz INDYWIDUALNYM PODEJSCIEM DO
KLIENTA czy się CDP chwali to dam jutro upust wściekłości. Te Indywidualne
podejście do klienta jak narazie sprawia wrażenie indywidulanego jego
wydy.... !

Pozdrawiam,
Andrzej