Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Kudlacz <pozeracz_at_spamu.invalid>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 23:12:34 MET DST

Zegar atomowy wskazał: 2005-04-12 21:35:25, gdy Wojciech Skrzypinski 2
napisał(a):

> Szanuje prace administratorow, ale nie dam sobie wmowic ze sa
> najbardziej zajetymi ludzmi na swiecie. Specjalisci innych profesji sa
> zasypywani robota i jakos zyja, tym bardziej przecietnie zorganizowanemu
> inzynierowi korona z glowy nie spadnie od 1% wiecej pracy.

Jak juz spora czesc zauwazyla, przegladanie zawartosci jest *NIEREALNE*.
Dla uswiadomienia skali spojrzalem w statystyki jednej z grup majacych
erot* w nazwie - wyszlo okolo 23 artykuly / sekunde. Nawet zakladajac, ze
zdjecie moze byc podzielone na kilka czesci wciaz daje to kilka
zdjec/sekunde - a grup ze zdjeciami jest setki (bardzo mocno zaokraglajac w
dol). Wydaje mi sie, ze juz z samym wyswietleniem 10 zdjec/sek wiekszosc
komputerow mialaby problemy, nie mowiac o tym, ze 'zobaczenie' ich byloby
troszke trudne. Pomnoz to przez te kilkaset grup i dokonaj kalkulacji -
wnioski nasuwaja sie same ...

Jedyna mozliwosc na przegladaniecie zawartosci to superkomputer + jeszcze
bardziej super oprogramowanie do rozpoznawania co jest zle a co dobre ...
(niestety w tym przypadku superkomputer to 'pikus').

Pozdrawiam.

--
Kudlacz
pies_kudlacz_kot@chomik_hot.pl