Re: Nielegalne binaria na news-serwerach

Autor: Wojciech Skrzypinski 2 <usun.skrzyp_at_hot.pl>
Data: Tue 12 Apr 2005 - 21:35:25 MET DST

Lech Szychowski wrote:

/ciach.../

> A co byś mu odpowiedział na pytanie "zamiast którego z zaplanowanych
> zadań mam się zająć przeglądaniem zawartości spoola"?

Szanuje prace administratorow, ale nie dam sobie wmowic ze sa
najbardziej zajetymi ludzmi na swiecie. Specjalisci innych profesji sa
zasypywani robota i jakos zyja, tym bardziej przecietnie zorganizowanemu
inzynierowi korona z glowy nie spadnie od 1% wiecej pracy.

Nie bede sie wdawal w taka dyskusje.

W.